piątek, 9 września 2011

Snake print leggins and Tommy Hilfiger shoes!

Motyw skóry węża szturmem podbił wybiegi kolekcji Jesień/Zima 2011 . Możemy zobaczyć ten trend u Prady , w kolekcji domu mody Gucci, Missoni czy Chloe.



Nie jestem chyba na tyle odważna by założyć maxi płaszcz z "miętowego" węża czy okrycie sygnowane przez Pradę. Jednak kiedy tylko zobaczyłam te legginsy wiedziałam , że muszą być moje!
Myślę , że z prostymi ubraniami wyglądają naprawdę fajnie:)
A wy jak myślicie?





Chciałabym też pokazać wam mój dzisiejszy nabytek:
mokasyny Tommy Hilfiger Missy 3A

Są bardzo wygodne i świetnie się je nosi!
Kupiłam je na Schaffashoes

jacket  - Mango Suit
top - H&M
leggins - Calzedonia
shoes - Tommy Hilfiger Missy 3A
Louis Vuitton Monogram Raspail Shoulder Bag

Całuję:*

12 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się zestaw, mokasyny miałam zamiar kupić, ale jakoś mi to wypadło z listy - anyway są śliczne:)
    x

    OdpowiedzUsuń
  2. Mokasyny są absolutnie zajebiste. Gdzie kupowałaś?

    OdpowiedzUsuń
  3. getry są świetne! Bosko wyglądają z żakietem! ;d
    kiedyś mokaryny były moim przekleństwem - moje koleżanki chodziły w balerinkach, a ja męczyłam wiele par mokasynów.. teraz chciałabym je mieć znów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję!
    Eve-r-green :
    kupiłam je na Schaffashoes, niestety był tylko ten kolor...

    OdpowiedzUsuń
  5. leginsy są swietne! bardzo fajnie komponują się z prostymi ubraniami:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się podoba żakiecik i mokasyny. Legginsy jakoś nie bardzo. Może to przez to połączenie, bo bardzo nie lubię jak ktoś nosi je do krótkich rzeczy jak spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne te legginsy i torebka! bardzomi się podoba:) dziękuję także za odwiedziny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mokasyny i torebka cudo <3 obserwuję i zapraszam częściej do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń